:)

Koliko god me nervira sto ogorceni ljudi pokusavajuci da umanje neciji uspjeh da bi sebe uzdigli, nahranili ili sta li vec, toliko me poslije cini zadovoljnom sto ipak ostaju prazni, mozda cak i prazniji.. Pa pitanja tipa, sto ce ti to, mogla si to i na kursu naucit, a sta ti to radis, a gdje, a sto ce ti taj master, ne priznaje se to nigdje, a sto nisi kakvog momka iz grada nasla, a sto se ne obuces drugacije, a sto si tako staromodna, pa sto se smijes toliko, pocinju da mi donose jedino osmijeh na lice.. Nisam narcis, daaaaaleko od toga, ali bas se ne mogu nacudit kako su pojedinci zatupljeni, dosadni, i potpuno nezainteresovani da u svemu nadju losu stranu. Znam da ovakvo razmisljanje povlaci one komentare, mlada si, vidjet ces, ljudi su takvi, ma ja shvatit ces jos, ma sve ja to znam, al ipak me to ne sprijeci da se usput jos katkad iznenadim dokle ide zloba. Eh, eh, hvala ti unverzume na ovih par osoba koje volim i koji me vole i hvala ti jos vise na odlicnoj muzici, sta bih ja bez toga, i hvala ti i na lijepom kraju ove godine koji ce baciti sjenu na one lose stvari iz sredine..

Abbey je nenormalno uzbudjena, obozavam slavlja bilo koje vrste, mnogo ce da se smije, malo da se jede, malo da se popije (lazem puno ce da se popije), onda ce da se pjeva (koga briga sto ne znam pjevat), pa ce da se plese, pa ce da se headbanga kada nas spuca dobrota, pa ce da se fotografise (moj omiljeni dio).. hedonizam na djelu, LET'S GET THIS PARTY STARTEEED, uuu jeaaaaaaa….

epimelijada
If I had the chance to cut you Believe me you would bleed

6 komentara

Komentariši